اینه میگن فری بتا پایین یک پسره درسته؟

۴ پاسخ

منم زیر یک هست ولی دختره

کدومشه من پیدا نکردم..بالا هس برا من یا پایین

تصویر

فری بتا چیه؟؟؟!!

من پایین بود و پسر بود دیگه‌نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری