سلام
دوستان شربت دیفن هیدرامین ضرر دارد؟

۷ پاسخ

نه دکترم ساده داده بود گفت بخور برای سرفه

فقط میتونی قرقره کنی بریزی بیرون

ساده مجازه.. کمپاند نباید بخوری

نه مجازه

همشون ضرر دارن . واس چی میخوای بخوری ؟ .فقط قرقره کن و بریز بیرون

ساده مجازه

نه تو سرماخوردگی دکتر بهم داد

سوال های مرتبط

مامان ماندنی مامان ماندنی ۱۰ ماهگی
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها💙🩷 مامان دوقلوها💙🩷 روزهای ابتدایی تولد