سلام دوستان سنو تشکیل قلب دادم خوبه همه چی؟

تصویر
۹ پاسخ

فقط هماتوم داری مراعات کن تا رفع بشه

خوبه عزیزم فقط هماتوم ممکنه باعث خونریزی ی لکه بینی بشه برات

چه جالب منم سونوگرافی که رفتم ۷هفته و ۵ روزم بود و ضربان قلب ۱۶۱ بود😁

منم دارم از برا تو کوچیکترع دکتر شیاف داد گفت هرشب بزن

یه هماتوم کوچیک داری توده خونی

هماتوم چیزی نیس نگران نشدید رفع میشه

عزیزم هماتوم داری مواظب باش زیاد راه نرو پله نرو

منم لکه بینی نداشتم ولی هماتوم کوچیک داشتم که با استراحت و شیاف رفع شد شکرخدا شمام استراحت کن

شما هماتوم داری لکه بینی یا خونریزی نداشتی

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق👼 مامان فندوق👼 هفته هجدهم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مامان محمد هفته پنجم بارداری