باخربزه هم میشه اوتمیل درست کرد؟

۵ پاسخ

خربزه و انگور نده مثل سمه

من ک از الان نمیدم چون حساسیت زا

نه اصلا بهش نده اصلا الان فصل خربزه نیست ک ایناهمه سمه

الرژن مقدار کم ۳ روز تست بگیر اول

نده بهش

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان داریوش کوچولو مامان داریوش کوچولو ۱ سالگی
مامان فسقلی🧸 مامان فسقلی🧸 ۱۳ ماهگی