سلام عکس دندون گرفتن تو شیردهی ضرر داره؟

۶ پاسخ

خواهرم بچش شش ماهش هست
پر کرده
عصب کشی هم کرده

نه عزیزم من ۱۰روزپیش عصب کشی کردم وخداروشکر چیزی نشد

نه عزیزم

اصلا سعی کن تا شیر میدی دندونت و درست نکنی بی حسی که میزنن تاثیر داره
من دندونم و کشیدم ریشه بود فقط جراحی کردم دختر شیر میخورد و میورد بالا یه شب تا صبح تب کرد

نه من چندبار گرفتم

نه نداره

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران ۱۰ ماهگی
مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی
مامان دختر نازنازیم مامان دختر نازنازیم ۱۱ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه ۴ ماهگی
مامان 🎀فینگیلی🎀 مامان 🎀فینگیلی🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری