بنظرتون فردا عبدل اباد بازن؟

۷ پاسخ

اره امروزم من رفتم باز بودن

اره من ی پیج تو اینستا دارم زده بود بازن تو خیابان بهار هم بازن

بازه

برای خرید برو سیسمونی آقابزرگ سمت شهرری باقرشهر، همه جنسی هم داره ایرانی و خارجی همه قیمتی
یه سوله بزرگه نه زیر آفتابی نه سرگردون میچرخی
البته اونجام بسته هستن این ایام تعطیلی ولی جمعه های دیگه بازن

من جمعه ها میرفتم باز بود

عبدل آباد تهران؟آره بازه

خیر تهران ایام تعطیل نیستن دردت

سوال های مرتبط

مامان جیگر بالام🤰🥰 مامان جیگر بالام🤰🥰 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آیهان بالام مامان آیهان بالام ۷ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی