هورمون رشد از کجا بفهمیم برای بچه ها کمه؟

۶ پاسخ

منم ۸۷ گفت رو تغذیه کار کن ۳ ماه دیگه باز اگه پایین بود برم دکتر غدد

ببر دکتر غدد سن استخوانیشو بهت میگه نیاز باشه آزمایش مینویسه یا دارو میده یا آمپول رشد میزنه براش

ببر دکتر آزمایش هورمون مینویسه اگه نیاز باشه آمپول رشد مینویسه

آزمایشش وجود داره اگر شکت الکی نیست😬

نمیدونم منظورت از کمه چیه ولی هورمون رشد بین ساعت ۹ شب تا ۲ صبح تو خواب عمیق ترشح میشه یعنی ۸ اینا برن برای خواب تا ۹ خوابشون عمیق بشه

از رشد قد و وزن
حتی اگر ژنتیک بچه کوتاه قدی داخلش باشد نباید از یک حد نرمالی پایینتر باشه مثلا اگر قد در یکسالگی ۶۰تا۷۰سانت هست اگر زیر ۶۰بچه باشه باید به کمبود هورمون رشد شک کرد که ازمایش های مربوط بهش انجام میدن مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان پسرم زندگیم😍 مامان پسرم زندگیم😍 ۳ سالگی