چرا من حرکات نی نی رو احساس نمیکنم؟

۱۰ پاسخ

انشاالله که چیزی نیست گلم عجله نکن❤️❤️

یکم زوده عزیز عجله نکن

نگران نباش حس میکنی به هفته های ما برسی میگی توروخدا به نیم ساعت لگد نزن بخوابم😂😂

منم قدامی ام هنوز حس نکردم

منم قدامی بود ۲۳ هفته حس کردم

اگه جفتت قدامیه دیر احساس میکنی..من ۲۲ هفته

از ۲۰هفته کم کم احساس می‌کنی گلم

شاید از جفتته چون من قشنگ حس میکنم

منم نمیکنم احساس

جفتت چیه

سوال های مرتبط

مامان لِنا🩷🦋 مامان لِنا🩷🦋 ۲ ماهگی