۴ پاسخ

منک از ۷ماهگی شکمم امد پایین.الان وسط پاهامه شکمم خیلی اذیتم

اره شکم نیاد پایین نزدیک زایمان
بچه وارد حفره لگن میشه دیگ
مال اخرای هشت اوایل نه کم کم اتفاق میوفته
ولی یک سری کلا شکمشون پایین خطرناک
من زنداییم اینجوریربود کلا شکم بند مخصوص داشت میبستن بیادبالا

واس من همنجور بالا شکمم

برای من هیچ نیومده پایین نگران نباش اگه نیومده بدن با بدن فرق داره چهارشنبه وقت زایمانم۶

سوال های مرتبط

مامان برسام مامان برسام ۵ ماهگی
مامان شروان و دلوان مامان شروان و دلوان ۶ ماهگی
مامان آقاآرمان مامان آقاآرمان ۲ ماهگی
مامان آقاآرمان مامان آقاآرمان ۲ ماهگی