۴ پاسخ

زوده هنوز بخوای هرروز حس کنی. دو سه هفته بعد ایشاللا

بچه ها همینطوری ان یک روز چنان تکون میخورن که شکمتو میخوان پارع کنن باز یک روز اصلا تکون نمیخورن ادمو سکته میدن طبیعیه

اگه استرس داری برو بیمارستان دولتی اونجا رایگان ضربان قلبشو چک میکنن

طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد