۵ پاسخ

خب برو دکتر اگ زیاده
پماد میده بهت

بله ترشح از اول تا اخر بارداری طبیعیه به شرطی که خونی و پنیری و عفونتی نباشه همراه با خارش و سوزش نباشه

اره طبیعیه ولی بو نباید داشته باشه البته ک زن باردار بوی بدنش تغیر میکنه بعضی وقتا بوی بد میده بعضی موقع نه

ترشح کلا عادیه تو بارداری(ترشح بدون بو و رنگ)

وای منم خیلی هم بوی بد میده مال من دارو هم استفاده کردم قایده نداشت... شماهم بو داره؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌وششم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری