خانوما بچم اسهال شده چکار کنم ؟؟😢

۳ پاسخ

پسر منم شده
پدی لاکت هر ۱۲ساعت ۸فطره گفت بده دکترش

برو از داروخانه محلول بست لایت بخر که هم او آر اس هست هم زینک داره که جلوی اسهال رو میگیره..وزن بچه رو ضربدر ده کن..مثلا اگه هفت کیلو هست.بعد هربار اسهال باید بهش هفتاد سی سی ازش بدی.مهم ترین چیز در اسهال اینکه که بچه آب بدن و الکترولیت از دست نده.پدی لاکت هم بده .

ساشه کیدی لاکت با شیرش قاطی کن بده بهش

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱ سالگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ سالگی
مامان yazdan👼🏻🩵 مامان yazdan👼🏻🩵 ۸ ماهگی