خانما برا زردی چ خوبه چیکار کنیم ؟؟

۳ پاسخ

با دوغ حمومش بده سبزی خوردن. هست پرپین با اونم بدنش و بمالی خوبه شیرخشت هم خوبه داروگیاهی

من شنیدم ولی دخترن اصن زردی نداشت چون قبلش خاکشیر دم کردم خوردم یا انار خیلی خوردم
میگن ی دونه انار روزی ب دنیا اومده یا زردی گرف بچکون توی دهن نوزاد رفع میشه

تند تند شیر بده ک دفع داشته باشه بدنشو عرق کاسنی بمال خنک شه خیلی چیزایی ک طبع گرم دارن نخور دوسه روز اگ شیرت کمه شیرخشک بده تا شیرت راه بیفته

سوال های مرتبط

مامان یاشار مامان یاشار ۳ ماهگی
مامان نفس مامان مامان نفس مامان ۱۲ ماهگی
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان شهریار کوچولو مامان شهریار کوچولو ۸ ماهگی
مامان آرینا مامان آرینا ۳ ماهگی
مامان سید مهزیار مامان سید مهزیار ۷ ماهگی
مامان رادمهر💙رایان💙 مامان رادمهر💙رایان💙 ۵ ماهگی
مامان محمدنیکان مامان محمدنیکان ۱ ماهگی
مامان سوگند خانم مامان سوگند خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی