۱۰ پاسخ

قدمش مبارک باشه ❤❤

😍😍مبارکه پیوقدمی خیر به ایشالله

خدارو شکر به سلامتی قدمش پربرکت

دقیقا چند هفته زایمان کردی

امپول ایپدورال نزدی؟؟

وای من انروز رفتم سونو ۳ کیلو و ۶۶۶ گرمع پسرم چجوری میخوام تحملللل کنم تا هفته بعد ۸۰۰ گرم میشه

عزیزم بخیه هات جذبب بود یعنی زیبایی بود؟

خداروشکر به سلامتی عزیزم قدمش مبارک باشه واقعا خسته نباشی خیلی سخته

خداروشکر بسلامتی زایمان کردی

خداشکر الحمدالله

سوال های مرتبط

مامان مهوا‌ مامان مهوا‌ ۳ ماهگی
دیگه اخراش ب قدری خسته شدم از زور زدن گفتم دیگ هرچی شد ی زور محکممممم بزنم یکی از بالا شکممو فشاااار میدادددد دکترم از پایین ذسشتو گذاشته بود داخل واژن دوتا ماما ها زانوهامو گرفته بودن پامو جم نکنم خلاصه ب زووور زیاد یهو دیدم یجیییی تو دلم خالی شدددددگذاشتنشششش رو‌شکمم اخ مادرررر فداتشهههه تمام بدن و صورتش خونی بووود صدای گریه شوو شنذیم تماااام دردام زفت ولی خب خیلی بخیه خوردم بچم درشت بود دکتز گف پرینه درشتی داشتم زیاد بخیه خوردم موقع بخیه زدن هم قسمت بخیه باسن چون پوست بود احساس میشد ولی باز قابل تحمل بود خلاصه زایمان بدون امپول فشار جوری نیست ک نشه تحمل کرد فقط زمانی ک ازت زور میخان باید با تمام قدرت زور بزنی من ک حس میکردم الان مقعدم در میاد شدت دردم بالا بود و زور خود ب خود میومد توزو ینی بدنت انقباضو میداد و تو کمکش میکردی با زور زدن و چون بخیه زیاد خوردم وقتی میخام بشینم یکم اذیت میشم چون تازس
سعی کنید تا زمانی ک دردتون نگرف بیمارستان نرید درد و تحمل کنید خونه وقتی فاصله بینشون ب۵یا۳دقیقه رسید برید و سعی کنید خودتون زودتر درد هاتون شروع شه امپول زور نزنن چثن شنیدم ک میگن درناک‌ترع زایمانش
خلاصه اینکه درد زایمان اونقدام وحشتناک نیس درد دارهههه بالاخره قراره مادر بشینو باید تحمل تون ببرین بالا ولی دردیه ک میشه تحمل کرد
مامان 🩷MAHLIN🧿 مامان 🩷MAHLIN🧿 ۱۳ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۲ ماهگی
تجربه زایمان طبیعی
#پارت اخر
معاینه کرد گفت افرین دارم موهاشو میبینم ولی من خیلیی درد داشتم اصلا مونده بودم میگفتم الان چیکار کنم خدایا نه میتونستم زور نزنم چون فشار روم بود ن میتونستم زور بزنم چون درد داشتم
میگفتم توروخدا منو ببر اتاق زایمان میگفت اتاق زایمان حلوا پخش نمیکنن ک اونجام باید زور بزنی😂
یعنی فقططط میخواستم هرچه زودتر ازون وضعیت در بیام😂😭
هی میخوابیدم درد میومد بزوررر پاهامو میگرفتم زور میزدم اونم هی میگفت نفس عمیق بکش
باز درد ک میرفت خوابم میبرد یعد نمیدونم چند وقت دیدم صداش ناواضح میاد ک من برم بیام بریم اتاق زایمان باز خابیدم 🤣 بعدش ویلچر اوردن رفتیم میگفت الان زور نزن ولی خیلییی فشار روم بود رفتم رو تخت نمیدونم تیغ بود چی بود زد دردشو حس نمیکردم بعدش زور زدم گفت مبارکت باشه مامان🥲ولی اون لحظه ها برام گنگه دقیق یادم نمیاد بدش ک بچم دنیا اومد گذاشتن رو شکمم یه موجود نرممم و کوچولوو یه کم گریه کرد بعدش اروم بود قربونش بشم
صدای اذان ک پخش شد داشت بخیه میزد برام درد نداشت زیاد بی حسی هم زد یکم سوخت فقط بعدش ک بخیه زد و تمام(:
ساعت 5صبح بستری شدم و 11و 20دقیقه دخترم دنیا اومد
مامان آرسام🥹❤️ مامان آرسام🥹❤️ ۱۱ ماهگی
پارت چهارم
بعدش حین عمل واسم ماسک اکسیژن گذاشتن چون یکم فشارم افت کرد و نفس تنگی داشتم یکم هم حالت تهوع داشتم ک تا اینو گفتم سریع یه چی تزریق کرد آروم شدم یه حالت خواب آلودگی داشتم دکتر بخیه های داخل رو زد و بخیه هام هم لیزری هست اصلن نیاز ب کشیدن نداره بعدش بچه رو بردنش لباس تنش کنن آزمایشی چیزی بگیرن منم منتقل کردن ب ریکاوری یه ساعتی اونجا بودم ۶ بار ماساژ شکم دادن یکم خاب رفتم این وسط بعدش حس بدنم برگشت دردی نداشتم فقط یکم درد پریودی داشتم ک اونم بخاطر این هست ک رحم داره جم میشه و ب حالت اول برمیگرده بره سر جاش ولی یکی بود سزارین بود ناله می‌کرد درد داشت ولی من فقط یکم درد پریودی داشتم بعد اومدن منو منتقل کنن ب بخش از این تخت ب اون تخت فقط دستمو گرفتن خودم حرکت کردم و جابه جا شدم یکم زیر دلم درد میکرد ولی تحمل داشتم. و درد شدید نبود راستی میخاستم پمپ درد بگیرم ولی وقتی تو ریکاوری بودم دیدم درد هام اصلن در اون حد نیس ک بخام پمپ بگیرم و اینا نظر دکترم هم همین بود و گفت هزینه اضافی نکن (پولش اصلن واسم مهم نبود چون ۲ تومن بود ) دکترم گفت با سیافت و قرص کاملا دردت تحمل میشه و یکم درد پریودی داری فقط منم بی حسی ک رفت دیدم درد کم دارم دیگه درخاست پمپ درد نکردم ولی اگه تحمل درد پریودی رو هم ندارید پمپ درد بگیرید ک دیگه اصلن هیج دردی حالیتون نشه😂 منتقل شدم ب بخش زیر انداز انداختن رو تخت واسم اونجا هم فقط دستمو گرفتن من خودم جابه جا شدم دروغ نگم یکم زیر دلم تیر کشید و یکم جای بخیه هام میسوخت موقه جابه جایی چون زخمم تازه بود واسه همون ولی تحمل کردم ساعت ۱۰ عمل شدم گفتن تا ساعت ۴ هیچی نخور زیر سرا بالش نزار
منم رعایت کردم