میگم کدوم شیر خشک بهتر هم واس یبوست هم رفیلاکس

۵ پاسخ

گیگوز

میگن گیگوز برا مشکلات گوارشی بهترین شیرخشکه .ولی چون بچه شما رفلاکس داره باید شیرخشک arبخوره .با پزشک مشورت کن

ترویتال دادم دیگه از رفلاکس و یبوست خبری نیس براش خب ساخت اول تا الان همینه تغییر ندادم ب وزن گیریشم خب بود

ببلاک

نان میدم دخترم اول یبوست گرفت ادامه دادم الان بهش ساخته هم رفلاکسش از بین رفته هم یبوستش

سوال های مرتبط

مامان امیر جان مامان امیر جان ۱۶ ماهگی
مامان دوقلو مامان دوقلو ۶ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان یزدان 💙🧿 مامان یزدان 💙🧿 ۱۳ ماهگی