۹ پاسخ

به من داد ولی حتی احتمالش هم نگفت

عکسشو داری بفرست

اون فقط احتماله من رفتم احتمال پسر دادن رفتم انومالی گفتن دختره

چ علائمی دارید شما

ولی علائم هام شبیه پسر هست
خودم فک میکنم اشتباه شده
دیگ سونو سل فری دادم دیروز۲هفته دیگ جوابش میاد جنسیتش صددرصد اونجا پیداست

با اینکه ۱۱ هفته و۴ روز بودم بازم این احتمالو داد

انتی که خوبه گلم برای منم ۷۰ گفت دختره که سلفری هم دادم دختر شد بستگی به جایی که سونو میکنی هم داره

منم بهم گف ۷۰ درصد دختره

بله خوبه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسا مامان پرنسا ۴ ماهگی
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۴ ماهگی