به نظرتون این لباس دخترونه هس یا پسرونه

۵ پاسخ

دخترونه

دخترونست بیشتر ولی خب تن پسر هم میشه کرد الان همچی اسپرت شده

رنگ صورتیه پسرونس
قرمز اسپرت

من بچم پسر ازهمین شلوار قلبی ها دارم تنش میکنم دختر پسرانه نداره نوزادی دیگه

این

تصویر

سوال های مرتبط

مامان سوگل وعرفان 🧡 مامان سوگل وعرفان 🧡 ۲ ماهگی
مامان پسرام مامان پسرام ۱۰ ماهگی
مامان آرادی😘❤️ مامان آرادی😘❤️ ۴ ماهگی