راسیب خوب نیست. لیکو زینک بده خیلی خوبه. من لیکواپ میدم واسه افزایش قد. خیلی خوبه
من به پسر ۱۱ سالم دادم خیلی تاثیر داشت و اشتها آور بود ولی بی نهایت پرخاشگر بی حوصله شد دیگه ندادم
راسیپ نده.سیپروهپتاتین داره.سیپرومیدونی چیه؟وحشی کنندس
ندی بهتره ..چیه بابا..اشغال دارن ب خورد مردم میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.