جای واکسن بچم خوب نمیشه چرا🫠طبیعیه ایا؟؟هی پوست میندازه

تصویر
۶ پاسخ

طبیعیه

طبیعیه عزیزم

طبیعیه عزیزم پسر منم دقیقا اینجوری بود هنوز ک هنوز داره پوست میندازه جای واکسنش

اون پوست بردار بذار چرک تخلیه شه

طبیعی تا ۵یا۶ ماهگی این طوری هست هی پوست می اندازه

فک نکنم طبیعی باشه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۰ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی