کی ازشکم بند بعدازسزارین استفاده کنیم

۳ پاسخ

دکتر گفت دوماه بعد سزارین چون چسبندگی میاره هرکی زود بسته ضرر کرده

تجربه من این بود که باید صبر کنی بخیه ت کاملا خوب بشه بعد

تا وقتی بخیه داری نباید استفاده کنی
بخیه رو ک دکترت کشید ازش اجازه بگیر استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان جـوجــه🐥 مامان جـوجــه🐥 ۱۲ ماهگی