خانوما جا بخیه هام میسوزه برا چیه ینی عفونته

۵ پاسخ

دعاکنید منم بزام

نه سوزش طبیعیه ولی چک کن که عفونت یا ورم نکرده باشه

داره جوش میخوره طبیعیه

بخیه سزارین قبلی؟

طبیعی

سوال های مرتبط

مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان هستی وهلسا مامان هستی وهلسا ۹ ماهگی
مامان 🤴دنیام پسرام مامان 🤴دنیام پسرام ۹ ماهگی