Nst چجوریه قیمتش چنده

۱۰ پاسخ

بیمارستان دولتی رایگان

دکتر مطب از من 450گرفت ولی بیمارستان 50

من دکترم تو مطب یکو خورده ای ازم میگیره الان باقیمتایی که مامانا گفتن شوک شدم😐🥴

من زایشگاه انجام دادم ۱۵۰ و یه بارم مطب ۷۰۰ گرفت ان اس تی و معاینه

من بیمارستان انجام دادم ۱۵۰ بود

من بیمارستان رفتم ۱۲۰ بود

من دیشب انجام دادم ۴۳۰ هزار

ان اس تی میشه نوار قلب جنین
اکثر دکترا تو مطبشون دارن همون پول ویزیت میگیرن پول اضافه نمیگیرن
بیمارستانم ک هیچی فک کنم رایگان

۱۵۰ تومن

چی هس

سوال های مرتبط

مامان آرتین و نفس♥️ مامان آرتین و نفس♥️ ۱۲ ماهگی
مامان اِلسانا مامان اِلسانا ۹ ماهگی
مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان giso مامان giso ۸ ماهگی
مامان گل پسرام 🩵💙 مامان گل پسرام 🩵💙 ۳ ماهگی
مامان اوا و ایلین مامان اوا و ایلین روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷سودا👼🌸 مامان 🩷سودا👼🌸 ۱۲ ماهگی
مامان نینی 🩵🧸 مامان نینی 🩵🧸 ۱۱ ماهگی