زنجان رو زدن😭😭😭😘😘

۸ پاسخ

ابهر با اماد گاه زنجان فکر کنم

چیشد خانوما دوباره منطقه مسکونی زدن ؟

خدا ذلیل کنه انشاالله

ما از زنجان اومدیم روستا دیگ ولی اینجا هم فقط سروصدا میاد دیگ میمیرم ازترس ای خدا خودت کمکمون کن

وووای

موجش تا خونه ما ک روستا هستیم اومد اونم ن یبار چنباررر

کجارو زدن خبر داری

وای خیلی بد بود خونمون داست میلرزید

سوال های مرتبط

مامان آوا مامان آوا ۱ سالگی
مامان نفس مامانش 😍🥹 مامان نفس مامانش 😍🥹 ۱۲ ماهگی