مسکونی. تهران رو زدن

۲۴ پاسخ

کاش تهران تخلیه بشه

بابا جم کنید تهران تخلیه کنید برید ی وری چرا سماها با خودتون لج میکنید

خخخ شماها انقد فهمیدید که تو این سه ماه فقط داریم کشته میدیم یکم کمتر بفهمید ببینیم چخبره زندگیمون عزیزم یکم اروم ترپیش برین زور یعنی روغن۸۰۰ تومنی برنج کیلو۶۰۰ تومنی ن چیزای دیگ اره حاجی جون ادمی. ک میمیره چ فرقی داره کی برا جنازش زور بگه
این مملکت هرکی خوب بود مثل رهبر رفتن این جا ب بعدش مثل شماها باشه همین میشه دیگ

خانما من حس میکنم اگر ساختمان مسکونی زدم احتمال قوی عملیات ترور بوده و گرنه چرا باید بیان یه دفعه یه ساختمون همینطوری بزنن

اخه چرااونجاروزدن بیشرفاتقصیرمردم چیه این وسط😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

خانما چرا رعایت نمیکنید هی گفتن خبر ازکجاروزدن کجارونزدن نگیدلطفا

میزنن الان زدن باز

جدیی هنوز داره میزنه یا برای پریشب و میگیننن

اینجا صدا ها وحشتناکه نمیتونیم بخوابیم

بازم،زدن اینجارو قشنگ دیدم آسمون خداااااا

اره 😭😭اینجاروهم الان میزنن صداخیلی بدی میادپنجره هامون میلرزه😭😭😭

وای خدا بازم زدن

انبار نفت تهران هم زدن

بلههه بزنن ما هم بدتر میزنیم

یکم پیش

الان زدن یا ظهر

مسکونی یکی ترور شده

دیدم فیلمشو تنم لرزید هوففف خدا رحم کن

اره نارمک روزدن

اصلا نمتونم بخابم

خدا خودش رحم کنه

یا خدا مسکونی هارو هم میزنن الام تبریز زدن من شنیدم ترسیدم

وای خدا ....کجا رو زدن؟

اره😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان امیر مامان امیر ۵ سالگی
مامان 💙🩵💙 مامان 💙🩵💙 ۱۷ ماهگی
مامان مامانی مامان مامانی ۲ سالگی
مامان رویسا مامان رویسا ۱۷ ماهگی
مامان ابوالفضل کارین مامان ابوالفضل کارین هفته هجدهم بارداری