۷ پاسخ

اره...

بله عادیه بخاطر بزرگ شدن رحمه

منم اقدام داشتم این ماه
چند روز پیش همین جای بدنم درد می‌گرفت خودشم خوب میشد
میشه نشونه بارداریه باشه؟

آره ولی با استراحت خوب میشه

اره خیلی اتفاقا تازه توگوگل بود ی چیزای چرتی گفت روزموخراب کرد ازهمی الان

بله عزیزم منم درد داشتم و دارم البته که با استراحت خوب میشه و دائمی نیست

تا حدودی طبیعیه ، تا وقتی هر از گاهی باشه با استراحت خوب بشه طبیعیه
اما درد مداوم که با استراحت خوب نمیشه خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان آنیا و گردو مامان آنیا و گردو هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری
مامان نی نی اوشولو مامان نی نی اوشولو ۲ ماهگی
مامان مامان ورجکا مامان مامان ورجکا هفته شانزدهم بارداری