سلام دو روز مونده به موعدم
این منفیع؟

تصویر
۸ پاسخ

زوده وایساا اگر تاخیری داشتی ۴ روز از پریودیت که گذشت دوباره بزن

زود زدی گلم بزار تاخیر بندازی بعد بزار

هاله خیلی کم داره دقیقا منم دوروز مونده به موعدم این شکلیه

هاله دار گلم

بله منفیه

اره متاسفانه عزیزم..ولی بذار یه هفته تاخیر کنی باز بزن❤️

زوده هنوز

هاله داره

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💙🩷 مامان دوقلوها💙🩷 ۳ ماهگی
مامان الوین و سوین مامان الوین و سوین هفته چهاردهم بارداری
مامان هدیه خدا🥲♥️ مامان هدیه خدا🥲♥️ هفته یازدهم بارداری