ناخن های دست دخترم ابین چرا؟

۲ پاسخ

از اول بود یا نه
اگه از اول بود که هیچی اگه نه یک هویی این طوری شوده که میگن افت اکسیژن
باید ببری دکتر ببینه

کی زایمان کردی ؟
زیاد که بچه بمونه تو شکم ناخن هاش کبود میشه

سوال های مرتبط

مامان عزیز دردونم💙💙 مامان عزیز دردونم💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان آیهان ونویان♥️ مامان آیهان ونویان♥️ ۳ ماهگی