سلام دوست عزیز اسم پسر ک به فاطمه وکیانا بیاد
میگید✨

۱۰ پاسخ

🤔 به هر دو تا چطوری بیاد، حداقل با یکیش ست کن🤗 بنظرم هر اسمی بار معنایی خودش رو داره و منحصر به فرد هستش، بنابراین به جای ست کردن با فامیلی و یا اسم خواهر و برادرش، اسم پر معنا براش انتخاب بکن، چون یکی از وظایف والدین اسم زیبا و پرمعنا برای فرزند هست🤗

نیکان

فرهان کیسان

یکی هم برا فاطمه بگید🤣🤣

کارن.کیانوش.

کیان،کیخسرو😂

کامران،کاوه،

کیوان

کیان🤌🏻😍خیلی شیکه

کیان.

سوال های مرتبط

مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی
مامان توپولو مامان توپولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یاسین مامان یاسین هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نمیدانم مامان نمیدانم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ‏

مسافر کوچولو مامان ‏ مسافر کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان هیرسا مامان هیرسا ۶ ماهگی