سلام مامانا وزن نینی تون ۱۷ هفتگی چقدر بود؟

۵ پاسخ

از من مامان دومی که الان دخترم ۲۰ ماهش هست به شما نصیحت تو بارداری نهاااایت خوشی و لذت رو ببرید الکی با استرس های بیخود کام خودتون رو تلخ نکنید چون وقتی نی نی دنیا بیاد شرایط سخت میشه🥺

منم برای بارداری اول خیلی حساس بودم الکی بعد اصلا دیدم دکتر موقع سونو آنومالی حتی نگاه هم به وزن جنین ننداخت😅😅

بچه ی من ۱۶۶ گرم بود حس میکنم خیلییییییی کمه🥲

آخه ویار شدید دارما

تو این هفته وزن مهم نیست اصلا

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا✨💙🧿 مامان هدیه خدا✨💙🧿 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سوین و رادمان مامان سوین و رادمان ۹ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه فسقلی🐣 مامان جوجه فسقلی🐣 ۳ ماهگی