حس گرفتگی داره شکمم طبیعیه؟

۴ پاسخ

بلهههه

اره منم گاهی دارم

با درد هست؟

از استرسه من از روز اول اینجوری شدم هنوزم ادامه داره شبا بدترم میشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا👼🏻🌱 مامان معجزه امام رضا👼🏻🌱 ۵ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد