امپول اچ ام جی بهتره یا سینال اف؟

۸ پاسخ

سلام من ۲ماهه سینال اف و هاچ ام جی میزنم هرماه هم فولیکول‌هام ۲۰و ۱۵هست ولی باردار نمیشم چرا

مینا خواهر رفتی برا ای یو ای؟

اسمش هاش ام جیه

پریود که بشی میری برای iui؟ من بجات هیجان دارم😍😂 من عکس رنگی برم باردار نشم میام iui ..
میگم میتونی بگی چه جنسیتی میخوای فکرکنم همونو برات میذارن ولی قیمتش دو تومن بیشتره فکرکنم

اچ ام جی من جواب گرفته بودم ولی کمیابه نمیدونم اصلا الان دارن یا نه

عزیزم‌اگر میتونی تو این شرایط فکر بارداری نباش بخدا حق دخالت ندارم ولی واقعا شرایط استرس زا و سختی هست و هم برای بارداریت و اگر باردار بشی خطریه برات بزار انشالله یکم اوضاع بهتر شد

من از سینال اف خیلیییی راضیم

سینال اف قلمی؟

سوال های مرتبط

مامان ترپچه مامان ترپچه قصد بارداری
زینب  معجزه خدا🤲👶 زینب معجزه خدا🤲👶 قصد بارداری
مهلا مامان نیلا طلا 🥹🫀 مهلا مامان نیلا طلا 🥹🫀 قصد بارداری