بچها این جای واکسن بدوتولد طبیعیه

تصویر
۷ پاسخ

بچه برای پسر من ۴ ماهشه هنوز پر و خالی میشه
امروز بردمش حموم پوست روش کنده شد بعدش یه حالت ژله ای شد خون اومد
نمی‌دونم تا کی اینحوری میخواد بمونه
بچه ام گریه کرد وقتی خون اومد نمی‌دونم می‌سوختش نمی‌دونم اصن کلافه ام

اره عزیزم

سلام نه فشارش بده... نه چیزی بزن روش... این‌میترکه دوباره چرک میکنه.... میترکه...چرک میکنه...چند بار اینحورمیشه دفعه ها اخر خون ازش میاد ...دیکه خوب میشه....حواست باشه میبریش حمام فشارش نده ..خود گرمای حمام باعث ترکیدنش میشه و خوبه

آره دست نزنین

اصلادست نزن خودش خوب میشه وطبیعیه

چرک داخلشه.؟؟؟؟

آره.

سوال های مرتبط

مامان فندق قشنگم 💙🧿 مامان فندق قشنگم 💙🧿 ۱۴ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۶ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی