۶ پاسخ

اره کم میشه ،اوایل خیلی درد داشت

آره من که از قبل علامتی نداشتم فقط درد سینه اون هم از هفته یازدهم رفت نگران شدم تا رفتم ان تی الحمدالله همه چیز خوب بود نگران نباش طبیعی هست

من ک الان دارم از درد میمیرم نوکشم میسوزه😂

خیلی اولش درد داشت الان هیچی 😐

اره رفته انگار

اره منم همینطور بودم

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین روزهای ابتدایی تولد
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کسری و نی نی مامان کسری و نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری