خانماکسی باوجودکیست باردارشده

۵ پاسخ

من از بچگی یه کیست داشتم ازدواج که کردم هربار میرفتم سنو بزرگ تر میشد باید عمل میشدم که باردار شدم و تو بارداری دفع شد

من هم کیست دارم هم بچه 🤣

کیست بعضی وقتا مانع بارداری نیس

دوست منم با کیست باردارشد. من خودمم کیست دارم دکتر گف ربطی نداره احتمالش هس

اره دوستم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

فاطمه فاطمه قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان نرگس مامان نرگس ۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هفدهم بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری
مامان آروین مامان آروین ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا🤲🙏💝 مامان هدیه خدا🤲🙏💝 هفته بیست‌وسوم بارداری