۳ پاسخ

حداقل یکم شکر بریز اونجوری خیلی بد مزه میشه بچه نمیخوره

میشه دستورشو بدی

رره عزیزم
میشه دستورشو بزاری منم بدم بهش عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولمون مامان نی نی کوچولمون ۱۰ ماهگی
مامان فاطمه کوچولو🩷 مامان فاطمه کوچولو🩷 ۱ سالگی
مامان رستا ❤️🩷 مامان رستا ❤️🩷 ۶ ماهگی
مامان هایلین
سحر مامان هایلین سحر ۱ سالگی
مامان مهوا🌙 مامان مهوا🌙 ۱۶ ماهگی
مامان آنیا🫀 مامان آنیا🫀 ۱ سالگی