کپسول گل مغربی رو میخورین یا شیافت میکنین.؟؟.؟

۵ پاسخ

سلام دوستان من هفته ۳۹ ام داروخانه گفت بعد ناهار یه عدد الان باید شیاف کنم

سلام مامانا من مامای همراه گرفتم بهم یسری ورزش و کارا گفته انجام بدم از الان شروع کنم ؟
واینکه بهم گفته هرروز یه دونه کپسول گل مغربی بخورم وشبم یدونه شیاف کنم خطرناک نیست ..؟

باید شیاف کنی
دکترم می‌گفت خوردنیش فایده نداره

به ما گفته بودن ماما همرا داشتیم یکی می‌خوردیم یکی زیر زبون میزاشتیم یکی شیاف میکردیم هر 4 ساعت از 3تا استفاده میکردیم

باید شیاف کنی

سوال های مرتبط

مامان لیانا و آلینا مامان لیانا و آلینا ۵ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 ۱۰ ماهگی