میخام نینیم تکون بخوره 🥹

۷ پاسخ

خخ زوده هنوزمامان عجول البته به جفتتم ربط داره از۱۸ هفتگی بیشتریا حس میکنن

به وقتش میخوره عجله لازم نیس خودش هروقت دلش بخواد میخوره

من ک حس نمیکنم
جفتت اگه قدامیه دیر حس میکنی

زوده هنوز

عزیزممم از سه هفته دیگ شاید در حد نبض حسش کنی ولی الان خیلی کوچولوعه منم منتظر همون روزم ولی باید تا شیش هفت ماهگی وایسیم☹️ولی من تو سونو دیدم😍😍دستشو اورد بالا به منو بابایش سلام کرد دوباره گذاشت پایین

زوده به نظرم عزیزم

منم منتظرم ولی دریغ از یه حس بچم راحت طلب 😄😄

سوال های مرتبط

مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🩵محمدسام🩵👑 مامان 🩵محمدسام🩵👑 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان nini♥️ مامان nini♥️ هفته سیزدهم بارداری
مامان دخملی🩷 مامان دخملی🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخملی🎀🐣 مامان دخملی🎀🐣 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان قند من مامان قند من هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندقم مامان فندقم هفته بیست‌ونهم بارداری