سلام خانم ها
پفک از چند هفته ضرر داره؟

۱۲ پاسخ

من که همه چی دلم بخواد میخورم

من میخوردم تو بارداری هروقت دلم میخواست

میتونی بخوری ولی سعی کن وقتی هوس میکنی در حد یکی دوتا برای رفع هوس بخوری چون هم مواد شیمیاییش ضرر داره هم نمک زیاد داره باعث فشار خون و ورم میشه

من از اول همه چی میخوردم مقاومتم در برابر چیزایی که دلم میخواد خیلی کمه نمیتونم جلو خودمو بگیرم

من هرچی دلم بخواد میخورم

اگر فشار نداری یکم بخور

در حد رفع هوس اشکالی نداره

کلا ضرر داره

من در حد دوسه بار تا حالا خیلی کم خوردم

من هر چی دلم میخاد میخورم بعدش عذاب وجدان میگیرم ☹️☹️😅

من از اول میخورم

من که از اول بارداری فقط با پفک و آلوچه حالم خوب میشد و خیلی خوردم🦦

سوال های مرتبط

مامان مامان تودلی ❤️ مامان مامان تودلی ❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجوم مامان جوجوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سوین مامان سوین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رایان مامان رایان ۸ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان رادین مامان رادین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه زیبای خدا مامان هدیه زیبای خدا هفته سی‌ویکم بارداری