قم و زدن😭بدنم داره میلرزه

۲۳ پاسخ

خدا لعنتشون کنه نتو قطع ‌کردن از هیجا خبر نداریم حتی اخطار هم نمیتونیم ببینیم

یاخدا خودت ب مردم کشورمون رحم کن

کجاشو؟؟؟؟کسی آسیب دیده؟؟؟

وای تو رو خدا؟ 😓 چرا اونجارو زدن؟مگه چی بوده؟ خدایا چرا بع دادمون نمیرسی 😭

تو سالاریه بود این ریزپرنده هاشون خورده ب یه خونه

عزیزان نترسید اگر بزنن مسکونی نمیزنن ما که نزدیک تهرانیم چی بگیم اون روزای اول موشک و تو هوا میدیم شوهرم سرکاربوده می‌گفت با چشم خودم دیدم موشک صاف خورد تو تجریش الان همه چیز آروم شده اینجاهم صدا میاد اما پایگاه و ایناست

اینجا هم که غوغاست

پدافند بود
نترکید

کجا هستین؟

حالتون خوبه چی شده

رشت رو زدن ما از دیشب آواره ایم

عزیزم شما دیدن اونجا زندگی

اره آسمون صدا میاد جایی رو زدن؟

اینجارم زدن همه ریختن بیرون

ساعت یک و نیم خوابیدم دو و هفت دقیقهبا خاب اینکه حیاطمون موشک انداختن بیدارشدم وای خدا کابوسشم قشنگ نیس
خدایا بسه تموم شده دیگه یه هفته مث آدم نخابیدیم

عه میگم یه صدا هایی داره میاد
هنوز دارن میزنن انگار 😥😭

اردبیلیم الان زدن ولی هنوز مشخص نیست کجارو

وای اینجا هم دارن میزنن خدا رحم کنه اینجا پدافند یه ساعت دارن میزنن

نزدیک شاهین شخرو خیلی صدا میاد ولی نمیدونم کجارو‌زدن

یا ابولفضل

کی زدن

انفجار یا صدای پدافند؟

یاخدااااا

سوال های مرتبط

مامان اسرا😍 مامان اسرا😍 ۱۱ ماهگی
مامان سفید برفی🤍 مامان سفید برفی🤍 ۱ سالگی
مامان تیام

👶🏻💓 مامان تیام 👶🏻💓 ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان ارتام مامان ارتام ۹ ماهگی