مامانایی که بچشون دختره آیا خوابتون زیاد شده؟

۱۵ پاسخ

نه اصلاکمترم شده

اره من کل روز درحال خوابیدن یا درازکشیدنم

ن مثل قبله

من وحشتناک.. همش خستم همش تو خواب

من رو دختر اولم خیلی خوابم میومد.ولی رو این نی نی که دختره خیلی تهوع دارم و حالم بده.گلاب به روتون بعد بالا آوردن که خیلی ناراحت و اذیت میشم فکر می کنم که خوابم میاد دیگه هوش و حواسم دست خودم نیست و نمیدونم بیهوش میشم یا خوابه.خیلی رو این یکی اذیتم ولی خوابم کمتره نسبت به اولی.

من نه

من سرمو میذارم زمین میرم اون دنیا
شاید در روز بیشتر از ۱۵ ساعت خواب باشم

نه

نه خوابم کم تر شده

من خوابالو ام پسره

اره 😂

اولای بارداری اره زیاد میخوابیدم اما الان نه مثل قبلم

مگه سنو ان تی بهت نگفت جنسیتو

من خوابم زیاده هنوز جنسیتشو نمیدونم 😅

نه اصلا ازقبل بارداریم کم ترمیخوابم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کایاهان مامان کایاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری