سلام بچها جواب مثبت شود

۷ پاسخ

مبارکه بسلامتی گلم

مبارکه

بچت دوسالو نیمشه بازم بچه میخواستی؟!مبارکه ولی چقدر عجولی میذاشتی یکم بزرگترشه

خودت میخاستی

مبارکههه بسلامتی خانومی💚

بسلامتی

مبارک باشه به سلامتی به دنیا بیاد🤩

سوال های مرتبط

مامان روشا و تو دلی مامان روشا و تو دلی هفته پانزدهم بارداری
مامان 𝙉❤️𝙡𝙖🧸 مامان 𝙉❤️𝙡𝙖🧸 ۳ سالگی