پ چرا شبكه هاي داخلي ميگن فقط ما داريم ميزنيم ؟😐
رهبر انقلاب ميگفت با كوچكترين حمله حيفا و تل اويو رو با خاك يكسان ميكنيم كووو پس ؟
كجاست خودش ؟
من وقتی دیدم صبح شد خیلی خوشحال شدم چون شب بیشتر میزدن اما الان از روزها هم میترسم
خدا به هممون رحم کنه
منظریه کرج؟؟؟
منظریه تبریز؟
اره ساعت ۹ و پن دقه صب بود طرفای وادی رحمتم زدن
کی زدن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.