ای خدا منظریه رو زدن به کجا بریم

۷ پاسخ

پ چرا شبكه هاي داخلي ميگن فقط ما داريم ميزنيم ؟😐
رهبر انقلاب ميگفت با كوچكترين حمله حيفا و تل اويو رو با خاك يكسان ميكنيم كووو پس ؟
كجاست خودش ؟

من وقتی دیدم صبح شد خیلی خوشحال شدم چون شب بیشتر میزدن اما الان از روزها هم میترسم

خدا به هممون رحم کنه

منظریه کرج؟؟؟

منظریه تبریز؟

اره ساعت ۹ و پن دقه صب بود طرفای وادی رحمتم زدن

کی زدن؟

سوال های مرتبط

مامان 🩵🩷🩵 مامان 🩵🩷🩵 ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ ماهگی
مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 ۴ ماهگی
مامان ایلماه 🌈🪺 مامان ایلماه 🌈🪺 ۵ ماهگی