میتونم یه کوچولو آب قلم به پسرم بدم؟؟یا سنگینه ؟!

۴ پاسخ

اب قلم خیلی چربی داره و سنگینه

سنگینه عزیزم اب قلم از ۸ماهگی باید بدی
تعجم چجوری بعضیا میگن بده
خوب اون بچه چجوری هضم کنه

واسه الان سنگینه

بده زیادندی چربه اسهال شه

سوال های مرتبط

مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی
مامان «رادمهرنورچشمم» مامان «رادمهرنورچشمم» ۱۴ ماهگی