خانوما از هفته سی به بعد جنین می‌چرخه یانه

۴ پاسخ

اره دکترم میگفت تا ۳۶هفته میچرخه

آره میچرخه لحظه اخرهم احتمال زیاد بچرخه چون یکی اومده بود سونو صبح داده بود بریچ بود دکتر نامه سزارین داده بود بیمارستان باز دوباره سونو کرد بعد ظهر سفالیک شده بود بردن زایمان طبیعی کرد

برا من دو روزه چرخیده سفالیک شده

تا ۳۶ یا ۳۷ احتمال داره

سوال های مرتبط

مامان ویانا خانم مامان ویانا خانم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی