پریود شدم🙂❤️‍🩹

۹ پاسخ

خدا رو شکر کن سجده شکر به جا بیار نا امید نباش
ماه قبل اینقدر مطمعا بودم باردارم 🥲
ولی نشدم باز سجده شکر کردم
این ماه باردار شدم
حتما حکمتی توشه

منم شدم چرا اخه 😔😔

انشالله ماه بعد قشنگم 🥰 ناراحت نباش هیچ کار خدا بی حکمت نیست

🥺عزییییزززممم

منم امروز پریود شدم❤️‍🩹

همدردیم🤝

منم شدم 🫠

خوشحالی یا ناراحت؟

عزیزم ناراحت نباش خدا بزرگه ان شالله ماه بعد🙂🫂

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان قصد بارداری
در انتظار پناه کوچولو🥹 در انتظار پناه کوچولو🥹 قصد بارداری