۵ پاسخ

حتما پیش دکتر برو چون زایمان داشتی کم خونی نگرفته باشی خطر داره خون ریزی زیاد

عزیزم اگه ممکنه برید پیش دکتر که اصولی کمکتون کنه

سویق عدس بخر عطاری صبح ناشتا بخور توو آب حل کن خونریزی قطع میکنه
یا قرص مفنامیک اسید بخور هر ۸ساعت

مفنامیک اسید

مفنامیک اسید خونو خیلی کم میکنه

سوال های مرتبط

مامان نینی فرفری مامان نینی فرفری هفته چهاردهم بارداری
مامان هلن مامان هلن ۱ سالگی