اره خیلی خوبه بتات عزیزم رشد جنینت خوبه شیش هفتت پر شد برو سونو قلب قطعا تشکیل شده قلب کوچولوش
من تو هفته ۵ ۵۴۴۰ بودم
نه من بالاتر از تو بودم تو هفته ۵ یکی بچم
ان شاء الله ب سلامتی با آرامش ب دنیا بیاد ♥️
من بتام ۱۱۰۰ بود ۲ قلو شدم😅
من بتام ۸۷۴8 بود ولی دوقلو نیس یه ساک بارداریه ۴ هفته ۵ روز
آره احتمالش زیاده
اره خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.