بتای ۲۸۴۲
در هفته ی ۴‌.۵ امکان دوقلو هست

۸ پاسخ

اره خیلی خوبه بتات عزیزم رشد جنینت خوبه شیش هفتت پر شد برو سونو قلب قطعا تشکیل شده قلب کوچولوش

من تو هفته ۵ ۵۴۴۰ بودم

نه من بالاتر از تو بودم تو هفته ۵ یکی بچم

ان شاء الله ب سلامتی با آرامش ب دنیا بیاد ♥️

من بتام ۱۱۰۰ بود ۲ قلو شدم😅

من بتام ۸۷۴8 بود ولی دوقلو نیس یه ساک بارداریه ۴ هفته ۵ روز

آره احتمالش زیاده

اره خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری