۳ پاسخ

اگه که خفیفه انقباض رحمه طبیعیه زیاد پیش میاد
ولی اگه شدیده و غیر قابل تحمل حتما برو دکتر

من استراحت میکنم شیاف میزارم خوب میشم

کم و درحد استراحت رفع بشه پیش میاد .
شدید شکمت خیلی سفت میشه پیگیری کن

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا👼🏻🌱 مامان معجزه امام رضا👼🏻🌱 ۵ ماهگی
مامان توراهي مامان توراهي ۴ ماهگی
مامان محمد🩵 مامان محمد🩵 روزهای ابتدایی تولد