۳ پاسخ

بیمارستان هدایت گفتن فقط زایمان طبیعی هستش با تامین اجتماعی قرارداد داره
دکتر مهناز مهیار تعریفشو‌ شنیدم خوبه وتوبیمارستان میلاد هم هستش

دکترتون اونجاست؟ سزارین میکنید؟

دولتی تامین اجتماعیه

سوال های مرتبط

مامان nine🍼🐣 مامان nine🍼🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان الارا مامان الارا ۲ ماهگی