۷ پاسخ

🩴 نه اصلا طبیعی نیس اصلا چ معنی داره بچه تو شکم تکون بخوره

ولی من از ۱۱ هفته حس کردم😄

من جفتم قدامی بعد ۱۲ تا ۱۵ هفته بستنی میخوردم بعداز اون کامل کامل حس کردم

آره عزیرم طبیعیه من خودم ۱۸ هفته از رو شکم پیدا بود حرکاتش و الان که ۲۵ هفته ام بیچاره شدم از بس تکون میخوره

من که قشنگ احساس می‌کنم 🥹

من دوسه شب نی نیم تکون میخوره امشب نسبت به دیشب پریشب بیشتر بود

اره

سوال های مرتبط

مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 روزهای ابتدایی تولد